אורתן בע"מ

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארונות אחסון ממתכת

נמאס לכם מחללי עבודה לא מסודרים או אזורי אחסון מבולגנים? אם כן, כדאי לכם לשקול פתרון קל ונוח – ארונות אחסון ממתכת. ארונות, שידות ומגירות אחסון, עשויים מתכת או נירוסטה, ומגיעים במידות שונות על מנת להתאים לצרכים המשתנים. בין אם מדובר במשרד, מפעל, ארונות שירות לניקיון ואפילו לבית, ארונות האחסון מאפשרים לנו לייצר סדר, ארגון תוך הקפדה על אחסון נכון שישמור על חיי המוצר שבתוכו.

יתרון עיקרי של ארונות אחסון ממתכת טמון בעמידותם. שלא כמו ארונות פלסטיק או עץ, ארונות מתכת נועדו להחזיק מעמד לשנים ארוכות, תוך שהם מאחסנים בצורה מוצלחת מבחר רחב של פריטים בצורה הבטוחה ביותר.

יתר על כן, ארונות אחסון ממתכת מאפשרים התאמה אישית וניתן בקלות למצוא את הארון המושלם שיתאים לדרישות האחסון הספציפיות של העסק – בין אם מדובר במשרד, מסעדה, מחסן, בית חולים או כל מקום אחד. מארונות גבוהים עם מדפים מתכווננים ועד ליחידות המצוידות בדלתות הניתנות לנעילה לאבטחה משופרת –  יש מגוון רחב של אפשרויות שיסייעו ביצירת פתרון האחסון האידיאלי.

באורתן קיים מגוון רחב של ארונות אחסון, מגירות אחסון ממתכת ומדפי אחסון מסוגים שונים ולצרכים מתחלפים. היתרון שלנו הוא שניתן לקבוע את גודל הארון או הכוננית בהתאמה אישית, ניתן לבחור את החומר שממנו עשוי הארון וגם ניתן להוסיף לארון או לכוננית מנגנון נעילה.

ארונות מתכת אחסון

ארונות אחסון יכולים להתאים לצרכים שונים של אחסון וארגון, כאשר החומר שממנו הארונות מיוצרים תלוי במיקומם ובשימושם. ארון נירוסטה מתאים בדרך כלל למקומות שמצריכים ניקיון ברמה גבוהה ושמירה על היגיינה, כמו עסקי מזון, מעבדות או לחילופין מקומות שעובדים בסביבה לחה.
ארון מתכת מתאים לאחסון מוצרים שונים, החל מציוד משרדי כמו קלסרים, תיקיות וכדומה, המשך בציוד תחזוקה וגם יכול להתאים כארונות הלבשה. ארונות ההלבשה, הלוקרים, מצוידים בנעילה לכל תא, ובכך מאפשרים ביטחון ופרטיות לכל משתמש.
גם הגדלים המשתנים של הארון, יותאמו בהתאם לשימוש הנדרש ממנו. ישנם ארונות נמוכים המתאימים בעיקר לאחסון קלסרים, או ארונות שרטוט, שהם נמוכים אך רחבים ומצוידים במגירות עמוקות. מידותיו של ארון השרטוט הן בהתאם לצורך אך הם יותר מתאימים לתחום היצירה, ציורים, שרטוטים, מתאים לאומנים ולארכיטקטים.

ארונות אחסון ממתכת

מנגד, כאשר השימוש בארון נירוסטה מצריך אחסון של חומרים הדורשים אוורור, כמו למשל חומרי ניקוי, מומלץ לעשות שימוש בארונות מחורצים.

הייחודיות באורתן היא שניתן להתאים את מידות הארון לצורכי הלקוח. מבחינת מידות ארון האחסון, ניתן להתאים אותן בסדר הגיוני הנדסי ומצד שני ניתן לבצע התאמות נוספות. ניתן להתאים באופן אישי גם את כמות המדפים באורך/רוחב המוצר.

למידע נוסף ומוצרים הנכם מוזמנים לעיין בקטגורית ארונות מתכת אחסון שלנו 

בטיחות בתכנון ארון מתכת

אנו מעוניינים בכך שהארון יהיה בטיחותי, יהיה יציב ולא יהווה, חלילה, סכנה למשתמשים בו. משכך, יש צורך בתכנון מוקדם של ארון המתכת, תוך שמירה על פרופורציות על מנת לשמור על יציבותו. למשל, יש להקפיד על כך שהארון לא צר וגבוה מדי, ובמידה וכן יידרש קיבוע של הארון לקיר.
לחילופין, כדאי לתכנן את הארון כך שלא יהיה גדול מדי וזאת בכדי שלא יהיה כבד מעבר לצורך או יעבד מהפרקטיות שבו. רגלי הארון הן בגובה מינימלי של כ10 ס"מ על מנת לשמור מקום לשינוע הארון, ליציבותו וגם כדי שיהיה ניתן לנקות תחתיו.

מעמד לקלסרים/ עגלה לספרים

מעמד לקלסרים כמו גם עגלה לספרים, אלו מוצרים המתאימים לשינוע קלסרים, ספרים, קרטונים וכדומה לצורך סידור ואחסון בהמשך. זהו מוצר שמשמש פעמים רבות למשרדים, לארכיב, לספריות וכדומה.
עגלות לספרים מגיעים בכמה סגנונות ובסוגים שונים, הבחירה בהם תלויה בצרכים, אך גם באסתטיקה. מכיוון שמדובר בעגלות שניצבות במשרד או בחלל עבודה, לא פעם יש חשיבות גם לנראות שלהם. על כן, אגב, ניתן להזמין עגלות ספרים ומעמד לקלסרים במבחר רחב של צבעים.

למוצרים ומידע נוסף כנסו לקטגורית עגלה לספרים|מעמד לקלסרים

ארונות מתכת/ארונות נירוסטה באורתן

אורתן בע"מ מייצרת, מייבאת ומשווקת פתרונות איכות בתחומי השינוע, ההרמה, האחסון והתצוגה למגוון לקוחות עסקיים, לחברות, למוסדות ועוד. החברה מתחייבת למתן אחריות ושירות מלאים לכל מוצריה, ומעניקה שירות ייחודי – יצור לפי דרישת הלקוח.
גם כאשר מדובר בארונות אחסון ממתכת או מנירוסטה, ארונות שרטוט או עגלה לספרים, נשמח להעניק לכם שירותי ייעוץ ללא התחייבות ולמצוא את הפתרונות האופטימליים ביותר עבורו.

הצהרת נגישות עסק

  • מעלית
דילוג לתוכן